wtorek, 10 kwietnia 2012

Wszystko minęło.

A więc już po świętach. Spędziłam je w gronie rodziny. ;) Tyle przygotowań, a tak szybko minęło. W drodze do dziadków,którzy mieszkają na wsi i droga samochodem zajmuje 20 minut uwielbiam słuchać muzyki i rozmyślać o życiu. Dobrze,że mam te słuchawki,bo przynajmniej przez nie, nie słyszę piosenek z płyty z hitami mojej mamy Modern taking :d Już nie raz jej mówiłam,że chciałabym posłuchać czegoś nowego w radiu,to zawsze upiera się,że to są piosenki z jej panieńskich czasów i żebym nie marudziła !
Hah. Dobra niech jej będzie :)

Na święta zrobiłam sobie taki wzorek na paznokciach :



Z pogodą w święta to było różnie. Ogólnie świeciło słońce,ale był silny, zimny wiatr.
Koniec dobrego i jutro już szkoła.. Mam dwie kartkówki z polskiego i fizyki,ale jestem tak rozlewiniona przez te wszystkie wolne dni, które się ostatnio nagromadziły,że nie mam ochoty na nic . :P
Miłego popołudnia kochani :*

17 komentarzy:

  1. Modern Talking:D<3 Świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madern Talking nie jest zły.xD Ale współczuję, bo długo to tego się nie da słuchać:P

    Dokładnie, galaretki są mega!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. paaznokcie !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety;/ jutro trzeba wcześnie wstać i do szkoły;/ ja mam sprawdzian z historii ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest, mój I rozdział ! :P:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również po tych kilku dniach wolnego jestem kompletnie rozleniwiona. mam ochotę na piwo, ale nie mogę, bo jeśli teraz wypiję to już na pewno nie wezmę się do roboty dziś ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i cudne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo <3 śliczne pazurki i kolory lakierów ;) zapraszam na moje ROZDANIA.

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetne pazurki ^^.
    Ta zgodzę się pogoda w święta diametralnie się zmieniała ;p
    To śnieg, to deszcz, słońce ;p
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Choćbym słyszała moją mamę ;d
    Masz bardzo fajny kształt paznokci. Długo zapuszczasz? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że już po świętach, najadłam się jak nigdy ;p
      zapraszam do mnie- będzie miło jak wpadniesz, można dodawać :)

      Usuń
    2. W sumie to zawsze takie mam :d
      Ale są niestety podatne na rozdwajanie i łamliwość :<

      Usuń
  11. Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na : stardoll-z-czterech stron-swiata.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów i podasz mi linka na swojego bloga w komentarzu na pewno się odwdzięczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak jadę z mamą autem gdziekolwiek to się umawiamy, że w jedną stronę ja wybieram muzykę a w drugą ona ;) świetny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w sumie w ogóle nie było czuć żę są święta ...

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)