środa, 11 kwietnia 2012

Trochę komsetologi :)

Siemka wszystkim ! :)
Dziękuje za wszystkie komentarze od was :) W każdej wolnej chwili będe starała się pisać nowe notki. Właśnie wróciłam ze szkoły i mam trochę czasu więc piszę do was :) Wczoraj zakupiłam sobie krem BB z garniera. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to tu jest reklama tego produktu :




A oto zdjęcie :




A teraz recenzja :
Więc dzisiaj pierwszy raz go używałam i w skali 0-10 daję  8 ;)
Wszystkie te 5 rezultatów są odczuwalne od razu, skóra oddycha, więc nie ma niepotrzebnego efektu maski. Nie dałam 10,bo tak idealnie wszystkich krostek nie zakrywa,ale za to nadaje ładny, zdrowy kolor dla skóry twarzy. Zwróćmy uwagę,że nie jest to fluid tylko krem,dlatego na pewno jest o wiele hmm.. ,,zdrowszy'' dla skóry,bo jej nie postarza .. :)


Ogólnie używam wszystkich kosmetyków z linii garniera i jestem z nich zadowolona,także polecam ten produkt :)

Trzymajcie się cieplutko ! Do następnej :**

14 komentarzy:

  1. też taki mam:D
    obserwuję i liczę na to samo;)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, no to moze być naprawdę dobry :) wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny ten krem ;d efekt fantastyczny <3 jako pierwsza go widziałam ;p
    i może skuszę się na taki sam ;* bo ten mój to chyba mi nie służy za dobrze ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tło.
    Możesz kliknąć w baner limonkowy szyk u mnie na blogu ..Jak spodoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo on chyba nie ma dobrze kryć, tylko dawać jak naturalniejszy efekt:) Ja lubiłam zawsze nivea visage Young, myślę, że ten Garniera jest podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o nim i wiele dziewczyn go nie chwali, fajnie że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OoO właśnie zastanawiałam się nad kupnem tego kremu :) No i chyba jednak go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czemu, ale jakoś ta reklama mnie bawi hahah :P

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. caly czas sie nad nim zastanawiam i nie wiem czy jest wart swojej ceny.. hmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest :) Ja zapłaciłam za niego tylko 12,90 :)

      Usuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)