czwartek, 19 kwietnia 2012

Samo życie

Mój własny przepis na życie :

Składniki :
*szklanka łez szczęścia,
* 20 dag uśmiechu,
* 1/2 miłości,
* szczypta papryki (tak dla pikanterii) 

Wykonanie :
Do miski wlać łzy szczęścia, przypominając sobie wszystkie szczęśliwe chwile, dodać do tego uśmiech i wymieszać. Pamiętając,że uśmiech w naszym życiu jest ważny, bo oddaje on całe piękno duszy. Kiedy dokładnie wymieszamy możemy dodać 1/2 miłości, która jest też dość ważna w naszym życiu. Na koniec dodać szczyptę papryki, przypominając sobie wszystkie te chwile, w których ktoś nas zranił i obiecując sobie,że jeszcze nie raz, gdy będzie źle w życiu to nie poddamy się i pokażemy, że potrafimy być silni i wytrwali, ponieważ każdy jest coś wart i nie dajmy się schować w cień.



Zapewne, każdy z was ma swój własny przepis na życie,ale należy pamiętać o tych ważnych rzeczach, które nadają naszemu życiu wartość. Kiedy jest nam źle to pomyślmy, że zdarzają się gorsze dni,bo takie już jest życie,ale po każdej burzy wychodzi słońce. 

Bo życie składa się z porażek i sukcesów. 

 

23 komentarze:

  1. ciekawie tu , podoba mi się na prawde :) obserwuj i lice na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma przepisu na życie, każdy ma wzloty i upadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny przepis na życie ; ) skorzystam ; d
    co do wyborów następnych szkół ; to przekupstwo jest nawet śmieszne ;p wiele osób mi mówi że gimnazjum to najlepszy okres w życiu czy coś :P powodzenia w nowym liceum ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uważam, że pikanterii powinno być troszkę wiecej : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie.Niedawno stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść?
    http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :)
    Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi trochę jak początek bajki "Atomówki", hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Może to przypał,ale nie znam takiej .. ;dd

      Usuń
  7. Chyba w życiu jest więcej porażek .

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny przepis ;)) z chęcią z niego skorzystam, chociaż swój przepis też mam i smakuje nawet dobrze :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prawdziwy..

    U mnie nowy outfit, jeśli chcesz to serdecznie zapraszam www.rubber-balloon.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisane :) Trzeba brać z życia garściami, pamiętać o wartościach, które są dla nas priorytetem, a to, że ktoś nas zranił bywa częste w życiu, najważniejsze, żeby się nie poddawać ! :)
    Zapraszam do siebie - nowe posty :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co by sie stalo jakbysmy tak do przepisu jeszcze cos daly od siebie bo tak zawsze bywa :)
    Ja sobie mowie ze do celu trzeba dazyc uparcie choc ta droga jest naprawde trudna:)

    Jesli mozesz napisz mi na Pw jak taka tapete moge wstawic u siebie na blogu nie mowie ze taka sama ale bardzo mi sie podobaja u niektorych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm dobre, obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! :)

    zapraszam:
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować recepturę :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)