wtorek, 24 kwietnia 2012

Co tam jak tam ? ;>

Dziś pierwszy dzień testów.. I cieszę się,bo dobrze napisałam mimo złego samopoczucia. Oczywiście wczoraj wstałam z ostrym bólem gardła i zwalniając się z lekcji poszłam do lekarza.. ta,ta antybiotyk. Ale najważniejsze,że mogłam pójść na testy, bo gdybym miała gorączkę to siedziałabym w domu,a wtedy bym się chyba zapłakała. Pisać skończyłam przed 12 i czekałam na Werkę :) Oczywiście uświadomiłam sobie,że nie mam kluczy do domu,a nikogo nie ma w domu. Na szczęście moja zbawicielka mnie uratowała zapraszając do siebie. Tu bym chciała ją pozdrowić <333 Dzisiaj w sumie na tyle,bo nie mam zbytnio czasu. Muszę sobie jeszcze poprzypominać wzory z matmy i fizyki ;pp <haha> Mus to mus. Do następnej notki.Mogę wam zdradzić,że mam pomysł na kolejną,więc czekajcie cierpliwie. Buuziole. ;** 




Mała chwila z muzyką :

 

20 komentarzy:

  1. Haha ;d Nie ma sprawy, to była przyjemność Cię gościć u mnie w domciu <33 Wpadaj częściej , mam nadzieję że juto też nam dobrze pójdzie ! Bd trzymać za nas kciuki ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co było dla Ciebie trudniejsze historia i wos czy polski ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego je wybrałam;)
    dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na jutro ; *
    Zapraszam ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy :) fajna nuta! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra muzyczna nuta! dodaje Cie do ulubionych i licze,ze u mnie tez Ci sie spodoba i rowniez zostaniesz moja obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia jutro :) i wszyscy znów są przeziębieni co za pech ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, dobrze, że czułaś się na tyle dobrze, aby jednak napisać te testy. Jest w ogóle możliwość ponownego pisania ich?

    Powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak .Drugi termin,aby je napisać jest w czerwcu :)

      Usuń
  9. Kobieto powodzenia nam jutro życzę :D:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w kolejnych ciężkich dniach z testami !
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę do siebie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba najgorzej pisać, jak się jest chorym :) pewnie dobrze Ci poszło :*

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Ci dobrze poszło:)

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)