poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Trochę grozy.

Magiczna kraina tajemnic.

Obudziła się w jakimś tajemniczym ogrodzie. Wokół były same krzaki,było dość mrocznie. Nie wiedziała co tu robi. Czuła strach i jej ciało ogarniał dreszcz. Było pochmurno. Nagle nie wiadomo skąd zaczęła lecieć melodia. Wstała z zimnej Ziemi. Ledwo co widząc szła za melodią. Idąc w jej kierunku powoli stawało się coraz jaśniej. Zaczęła biegnąć coraz szybciej i szybciej. Muzyka grała coraz głośniej. Ktoś krzyknął za nią:
-Nie idź tam ! 
Odwróciła się nadal biegnąc, ale nikogo nie widziała. Biegnąc dalej,upadła. Dziwne, przecież na dordze nie było żadnej przeszkody przez,którą mogłaby się potknąć. Usłyszała ponownie ten tajemniczy głos :
-Mówiłem, nie idź tam !
Spojrzała w górę. Jej wzrok przyzwyczaił się do ciemności, ale nie widziała twarzy tej postaci.
-Podaj mi rękę.- rozkazał.
-Nie mogę wstać. Rozwaliłam kolano upadając i bardzo boli.
Postać uklękła przed nią.
-Które to kolano?-zapytał.
-Lewe.
Położył dłoń na jej lewym kolanie odprawiając przy tym jakiś rytuał.
-Wstań teraz.-rozkazał ponownie.
Wstała. Ból kolana natychmiast zniknął. Spojrzała w oczy postaci,która ją uratowała i zobaczyła w nich ogromną pozaziemską moc. Były to kocie,zielone oczy, które świeciły jak małe płomyki i wpatrywały się w nią. Co to była za postać ? Jej myśli przeszedł ogromny strach. Ona wiedziała już kim on jest!


        
Zdjęcie mojego autorstwa. ;)) Chciałam,żeby dziś było tak trochę mrocznie. Udało się? ;**
Czekam na wasze opinie .

16 komentarzy:

  1. Jej świetny blog *.*
    Oczywiście że obserwujemy, ja już dodałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ! Generalnie to zgadzam się z Paulinee - Genialny blog !
    zapraszam : http://nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne opowiadanie!
    Buziaki ;-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. ; *
    No i zdjęcie też fajne.
    Dzięki za pozytywny komentarz.; P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne opowiadanie!
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opowiadanie. Fotka też! :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ; o bardzo mi się tu podoba . Będę wpadać częściej ; ) Oczywiście że obserwujemy ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę mroczne zdjęcie ^^
    Tak samo jak "opowiadanie"
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super ! naprawdę mi się podoba ! też dodałam cię do listy obserwowanych, pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu świettneeee ! :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog naprawdę bardzo ciekawy ; ) zapraszam do mnie rownież;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER!!! podoba mi się :)::)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)