piątek, 6 kwietnia 2012

Przed świątecznie!

Siemka !
Wspominałam wcześniejszej notce o słuchawkach i właśnie wczoraj sobie takie zakupiłam. Jestem z nich zadowolona. Muzyka w nich wydaje się jeszcze lepsza <3 Dzisiaj wstałam o 6:57 i jestem zła,bo jak jest wolne to ja właśnie tak śpię,a jak jest szkoła to się nie wysypiam.. ! ;| Tak to już jest, wszystko na odwrót. Dzisiaj jest jeszcze nudno,ale od jutra już jakoś będzie leciał czas.. :)
Z miesiąc temu kupiłam sobie często reklamowaną gumę mentos 3D o smaku malina-jabłko-truskawka i nie było jakiegoś szału ze smakiem. Niby się tak zapowiadało w reklamie,a jadłam lepsze gumy. Ale jak to w reklamie, chodzi tylko o to,aby zachęcić do kupna.



To już raczej będzie ostatnia notka przed świętami, także chciałabym  życzyć wszystkim czytelnikom mojego bloga wesołych świąt w gronie rodziny ! <33 ;))

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą gumę ♥
    Wzajemnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam te Mentos 3D, smaczne, ale jak dla mnie za dużo chemii;/
    Bo ta piosenka jest po prostu świetna! Coś czuję, że nastała nowa moda na ten kawałek niczym na Gotye.. :P:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tak samo, jak trzeba wstać to nie dam rady, a jak wolne to od świtu nie śpię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie nawzajem :*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam ostatnio spróbować tych gum, ale nigdzie ich nie było ; <

    OdpowiedzUsuń
  7. O, a właśnie się zastanawiałam nad smakiem tej gumy. :) Wszystkiego najlepszego!

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie słuchawki to ty masz śliczne ;* A gumy też jadłam i wyrzucałam po 10 min bo traciły smak ;d Wesołych Świąt <3 i mokrego dyngusa ; ) Do zobaczenia w szkole ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowa notka przetestowany nowy lakier :) jeśli chcesz, to zapraszam serdecznie www.rubber-balloon.blogspot.com pozdrawiam :) wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja lubię tą gumę ! :P:P

    Dopiero zaczynam, może obserwujemy ? (:

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)