poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Komórkomania.

Dzisiaj tak na krótko,bo jestem ciągle zalatana przez naukę. ;) Ale mam chwilę więc piszę do was ;*


Nasze komóreczki ;*

Komórka to nasza najlepsza przyjaciółka! Nie wygaduje moich sms-ów i wszystkich sekretów, które jej powierzam, np. notując coś w notatkach. Jest ze nami w każdym momencie życia, bo biorę ją wszędzie ze sobą <3 Ma dużo świetnych aplikacji, które umilają i ułatwiają nam życie. Można w niej mieć MUZYKĘ, MUZYKĘ, MUZYKĘ, bez której bym sobie nie wyobrażała świata. Przypomina nam o ważnych datach, spotkaniach. Dzięki niej jesteśmy w stałym kontakcie ze znajomymi ! :) Technologia się tak rozwija, że mamy nawet dostęp do internetu. ;) Wyobrażacie sobie życia bez waszej komórki ? :) Bo ja ze swoją nie mogłabym się rozstać :)












Pozdrawiam , do następnej :)

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądające telefony :P
    a ja postawiłam na to aby działał i sie nie psuł:P::P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) ja mam telefon z taką klawiaturą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w życiu! mam z Qwerty <3

    zapraszam na nową notkę, pazurkowo www.rubber-balloon.blogspot.com pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ajj , trudno by było bez komórek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moja komórka ostatnio przeżyła zamoknięcie... Na szczęście PRZEŻYŁA :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te telefony, szkoda, że ja wszystkie muszę zepsuć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja też traktuje ją jako moją przyjaciółke.;d
    nawet ze mną śpi. Czy to oznacza ze jestem jakaś nie teges :D haha ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrażam sobie bez "Igora" ( bo tak go nazwałam xdd ) życia ♥ Kocham go ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Telefon to najlepszy wynalazek człowieka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam moją komórkę ! ;D
    Mogę w niej słuchać ulubionych piosenek i wysyłać smsy do znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam prawie taki sam telefon jak ten na drugim zdjęciu, tyle że czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham moją komórkę,i nie oddałabym, jej nigdy ; o
    Świetna notka *.*
    Zapraszam do siebie, bd miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia♥ też ją kiedyś na bloga wstawiałam, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bez komórki to jak bez ręki, moja komórka ma się dopasować do mnie - szybki internet, wi -fi, sporo pamięci, dobry aparat, i mnóstwo miejsca na muzykę , ale do tego ma być jeszcze wytrzymała , nie mówię tu tylko o baterii ale także o obudowie ;) I dlatego wybrałam Samsung Wave ;) A mamie na imieniny kupiłam nowiuśką Nokię C3-00 ;]
    Wydatek spory, ale na długo będzie ;] i jaka radość ! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją przyjaciółeczką nie jest komórka ^^ :P często mnie totalnie ogranicza :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym mogła żyć normalnie bez komórki, bo i tak jej nie używam :D

    Spodobał mi się Twój blog więc obserwuję! ;33

    OdpowiedzUsuń
  17. komórka to komórka- ma wysyłać smsy i dzwonić. Do muzyki mam mp4. Lubię swoją komórkę, ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 2 komorki ale tylko do pracy i powiem szczerze ze chetnie bym je zgubila niecierpie pracowac zreszta kto lubi.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)