piątek, 8 czerwca 2012

EURO

Już jestem po balu, wczoraj cały dzień byłam w piżamie i odpoczywałam. Po balu wróciłam do domu przed północą :) Fajnie było. Od wczoraj zaczął się dłuugi weekend :D No,a dziś rozpoczynają się Mistrzostwa Euro 2012. Polska vs Grecja ! :D Oczywiście głosujemy na Polskę ! :) A oto moja ulubiona piosenka do euro, ciągle ją podśpiewuję :)




No i jeszcze ta :



Za bardzo nie przepadam za piłką nożną :) Ale dzisiejszy mecz może obejrzę i to będzie raczej tylko ten jeden mecz :D Hahaha.

20 komentarzy:

  1. fajne piosenki:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam bal w środe, mam nadzieje że fajnie bd ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przepadam za piłką nożną , ale pomyślałam , że tym razem się skuszę na obejrzenie meczu : D

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie przepadam za piłką nożną :D obydwie piosenki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie przepadam za piłką :D
    druga piosenka-luuubie ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te 2 piosenki, ale euro mnie nie jara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mecz pełen emocji :)
    muzyka super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :D Obserwujemy ? Dodaj się do obserwatorów bloga : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ i zostaw link do siebie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 piosenkę bardzo lubię:3333333

    OdpowiedzUsuń
  10. tej pierwszej nie lubię;p
    ale Oceana jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te piosenki są najlepsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie piosenki spoko ;) Teraz co chwilę je gdzieś słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I pomyśleć, że Liber nie wygrał tego hymnu.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te piosenki *.* / Życzę miłego dnia♥ Szparson

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta druga piosenka ostatnio stała się moim nałogiem <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)