poniedziałek, 4 czerwca 2012

Nocne życie

Niedziela godzina 22:00 leżę na łóżku i kręce się z boku na bok, nie mogąc zasnąć. W mojej głowie milion myśli dotyczących mojego życia, przyszłości, teraźniejszości,a nawet przeszłości. Mija pierwsza godzina,a ja dalej nie mogę zasnąć.Druga godzina i nadal nic, postanowiłam usiąść na łóżku i wyjrzeć przez okno. W pobliskich blokach wszędzie były zgaszone światła, całe miasto śpi, oprócz mnie. Na drodze widać było tylko tiry,które musiały jeździć nocną trasą. '-nie jestem sama,oni też nie śpią' pomyślałam.
Poniedziałek 2:00 już powoli zaczynałam zamykać oczy i w jakiś magiczny sposób zasnęłam. Spałam jakieś 4 godziny,bo o 6:31 POBUDKA DO SZKOŁY! Ale i tak jest dobrze,bo daję radę.:)















A co u was? Jak wam się dziś spało ? :)

14 komentarzy:

  1. mi sie nawet dobrze spało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie tam długie, ja chce dłuuuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mnie też zazwyczaj przed snem bierze na takie rozmyślanie hihi :)
    Głowa do góry ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja często tak mam i kiedyś się strasznie denerwowałam i stresowała w takich momentach, jak sie kładłam i 3 godziny nie mogłam zasnąć, ale teraz mam bardzo sprawdzony sposób - włączam radio w słuchawkach, i grę w telefonie. Potem jak trochę się zmęczę wyłączam grę, potem gdy jestem bardziej senna przyciszam muzę a na końcu jak już mi radio przeszkadza, to ok. 1.30 wyłączam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tak samo jak w zeszłe wakacje wróciłam z wesela , kręciłam się kilka godzin na łóżku i w końcu poszłam do gościnnego i załączyłam telewizor . Po kilku minutach już spałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się dobrze spało :D Zapraszam cię, na mój blog, bo tam rozdanie fajnych nagród :) zobacz - http://szparson.blogspot.com/2012/06/big-giveawayvarious-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam podobnie sie w piatku na sobote :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio nawet dobrze śpię i śnię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się bardzo dobrze śpi xd

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobne problemy, przez to olewam szkołe:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Te słowa z tymi tirami, nocnymi trasami, wprowadziłaś nas, a bynajmniej mnie, w takie jakiś fajny klimat :d. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)