czwartek, 31 maja 2012

Taram

Cześć ! ;)
Witam po długiej nieobecności,ale byłam zajęta .. szkołą .. Haaha :) Z randki nic nie wyszło.. heh . Raczej nie z tym chłopakiem .. wolę poczekać na lepszego. Przez ten czas zanosiłam też podania do szkół ponadgimnazjalnych do Liceum na dziennikarstwo i dziś do technikum na technologię żywności. Bardziej zależy mi oczywiście na liceum :) Jutro dzień dziecka i z tego powodu chcę zrobić sobie wolę i nie idę do szkoły :) No,a w środę 6 czerwca - Bal gimnazjalny <33


Od tygodnia mamy już nawet próby poloneza ^^
To na tyle na dzisiaj. Trzymajcie się ;*






                                  Serce pompuje tylko krew, więc nie ma nic wspólnego z miłością.

19 komentarzy:

  1. my też już niedługo będziemy mieć bal gimnazjalny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bal to świetna sprawaa :)
    zapraszam na konkursik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie ;3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z tym balem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie idę na bal gimnazjalny ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy na balu ! : D
    Też bym wolała iść do liceum niż do technikum , tak jakoś ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie za rok to wszystko czeka :) no to trzymam kciuki żeby Ci się udało z tym dziennikarstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bal gimnazjalny.. jak ja bym chciała do tego wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez chcę już kończym gim!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. udanej imprezy . :)

    wbij na bloga koleżanki :
    http://forkissina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego balu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nie mialam prob poloneza :<

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)