poniedziałek, 14 maja 2012

Trochę miłości

Niedawno pisałam o pojęciu przyjaźni. Dziś, chciałabym się zastanowić nad pojęciem miłości... te dwa słowa, czyli przyjaźń i miłość są sobie bardzo bliskie,bo najlepszym fundamentem miłości jest przyjaźń. Miłość jest wtedy, gdy chłopak myśli ,,nieważne jak długo to potrwa, ona jest warta czekania"; akceptujesz, każdy popełniony błąd i jesteś w stanie wybaczyć bez względu na to co się wydarzy; gdy facet rzuca się do bójki z każdą osobą, która obraża jego dziewczynę; gdy dziewczyna jest zazdrosna w momencie,gdy On interesuje się innymi dziewczynami w obawie,że go straci; gdy publicznie się wygłupiacie, nie przejmując się opinią innych; gdy chłopak zabiera Cię do swoich rodziców; kiedy oboje macie swoje ulubione miejsce,do którego chcielibyście wracać i spędzać wspólnie czas przy każdej możliwej okazji; kiedy chłopak mimo powodzenia wybiera tą jedyną,jedyną i wyjątkową dla niego dziewczynę; gdy mimo świadomości,że wszystko się układa,wciąż czujesz się dziwnie przytłoczona; gdy druga połówka znajdzie kogoś innego, chcąc by była szczęśliwa, usuwasz się z jej życia, akceptując cierpienie i smutek. I taka właśnie jest miłość. Składa sięona z tych kilkudziestu etapów. Każda miłość jest inna i wyjątkowa.Życzę wam wszystkim dużo miłości,bo jej siła i szczęście,które ze sobą niesie jest czymś wyjątkowym i wartym przeżycia. :) Korzystając z tej romantycznej okazji to w tym tygodniu mam randkę <33

Pa ;**





27 komentarzy:

  1. święta prawda.
    i życzę ci szczęścia na tej randce! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. szczescia na randce :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziękuję:* i szczęścia, dasz radę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna słowa, tylko szkoda ze nie zawsze się sprawdzają ; ) No i oczywiście powoodzenia na randce <33 Mam nadzieję ze bd w niej uczestniczyć ;DD Trzymam za was kciuki ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze powiedziane ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. "najlepszym fundamentem miłości jest przyjaźń" =)
    powodzenia na randce!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku wspaniale piszesz :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo powodzenia na randce !
    Zgadzam się, że najlepszym fundamentem miłości jest przyjaźń. Nie wyobrażam sobie, żeby mój mężczyzna nie był moim najlepszym przyjacielem. Ja pewnego dnia zakochałam się w swoim najlepszym przyjacielu i właśnie w czerwcu będziemy ze sobą już dwa lata ! :)
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam "wole" przyjaźń od miłości:D

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie - PRZYJAŹŃ - jeżeli jest prawdziwa to nie ma żadnej definicji bo każda jest inna :33

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze to ujęłaś:) jednak nie zgodzę się z tym wybaczaniem każdego błędu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :)
    Ja miałem randkę w tamtym tygodniu xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno pierwsza miłość nigdy nie mija i to jest prawda. Ale czasem trzeba sobie ułożyć życie bez niej. :(
    No, ale jeśli jest to miłość obustronna to jets to najpiiękniejsza rzecz na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. otagowałam cię w konkursie. wejdź na mojego bloga żeby poznać szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia na randce ^^
    zapraszam na nowego bloga,stary będzie usunięty ;)
    http://colour-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz swoja milosc odnalazlam kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia na randce ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. P.S. Zapraszam na romantyczny post :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)