piątek, 11 maja 2012

Noc filmowa

Niedawno postanowiłam sobie zrobić noc filmową, oglądając kinowe hity. Zaciekawiły mnie filmy takie jak ,,Listy do M.", ,,Pokaż kotku co masz w środku" i ,,Znów mam 17 lat".

1.Pokaż kotku co masz w środku




Recenzja :
Film mi się spodobał. Jak na Polską produkcję to muszę przyznać,że nie najgorzej :) Szczerze to oceniając go w skali 0-10, daję 9 ;) Jeśli by ktoś był zainteresowany to polecam go.


2.Znów mam 17 lat.


Recenzja :
Film jest genialny. Jest w nim pokazana największa wartość życia,czyli miłość i to co pozostawiamy na tym świecie, czyli nasze przyszłe dzieci. Heh... może źle to wszystko ujęłam,ale w filmie chodzi o to,że pewnego razu główny bohater zamienia się w chłopaka, którym był, gdy miał 17 lat, gdyż los daje mu szanse,aby wrócił do żony, którą bardzo kochał. Świetnie zrealizowane, zawiera chwile wzruszenia, a także śmieszne sytuację. W skali 0-10 daję bez zastanowienia 10 !! :)


3. Listy do M.


A co do tego filmu to muszę przyznać,że najlepszy polski film ostatniej dekady !! Pokazuję on bohaterów,którzy szukają miłości. Świąteczny nastrój, który tam panuję uzwierciedla miły nastój. Więc jeżeli ktoś jeszcze nie widział tego filmu to gorąco polecam !! ;)







To na tyle co do filmów. Przed nami weekend <33 W tym tygodniu dużo się wydarzyło :) Nie pisałam też, bo nie miałam czasu, ale teraz mam chwilę więc piszę,bo się już stęskniłam. Trzymajcie się do następnej. Mogę zdradzić,że następna notka będzie wzruszająca :) 




Ale brzydkie chmury za oknem , chyba będzie burza ! ;o
Lubicie burzę ? :D 

20 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego drugiego filmu ale wydaje się zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie filmy oglądnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 17 again znam na pamięć. Świetny film!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ze wszystkich filmów, które tu wymieniłaś, znam tylko "17 again" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 17 again ogladalam ,a ta reszte to musze obejrzec :D
    ~~~~~~~
    a co do moich paznokci ,nie dbam o nie szczegolnie , mam jedynie jedna odzywke ,ktora czasami stosuje i tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam wszystkie 3 filmy :D podobały mi się, a Listy do M. uważam za najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. znow mam 17 lat tez mi sie podobal ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię burzy ale często jak jest, to jestem na dworze i podziwiam pioruny albo za oknem ;d
    "Listy do M " - genialne,
    "pokaż ... " też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam wszystkie 3 ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam tylko listy do M :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej z tych filmów lubię 17 again xd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z listami do m . się zgadzam . Świetny film .
    Ale Znów mam 17 lat oglądałam początek i myślałam że zasnę i wyłączyłam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam obejrzeć listy do m ale na chęciach się skończyło xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Listy do M mnie urzekły:0 byłam w kinie i się popłakałam:) J.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)