niedziela, 6 maja 2012

Lista przebojów.;)

Witajcie kochani w te niedzielne popołudnie ! ;)
Nie pisałam przez tydzień,bo wyjechałam sobie na majówkę i solidnie wypoczęłam :)
Ten blog miał być szczególnie o nowinkach muzycznych i trochę to zaniedbałam.. ;>
Tak więc ułożyłam dzisiaj dla was listę ostatnio popularnych piosenek,które także mi się spodobały. Oceńcie czy wam też ;)

1 miejsce : Aura Dione- Friends



2 miejsce : Nelly Furtado- Is anybody out there 



3 miejsce : Jennifer Lopez feat. Pitbull - Dance again



4 miejsce : Cher Lloyd - want u back



5 miejsce : Nickelback - Lullaby



To na tyle. Życzę wam miłego słuchania i odpoczynku w ten ostatni dzień majówki ;))

Oo ! Zapomniałam wam jeszcze podziękować z całego serca za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnią notką.Dziękuję wam za to kochani, jesteście wspaniali ! <3333

36 komentarzy:

  1. Teledysk Want u back jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka nie w moim stylu,ale JLO super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te piosenki:D :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia :3
    Wbij ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog ^^ będę tu często wpadać ;*
    zapraszam do mnie <3 http://myy-ownn-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie je, ale szczerze to myślałam, że piosenka JLo bd lepsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze piosenko to 2 i 4 . ;-)
    Zapraszam również do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia piosenka fajna ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne piosenki, trawiłaś w mój gust, te same mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 fajna, ale taka troche za słodka ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na rozdanie i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie piosenki fajnee ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie Aura Dione numer 1 ;) J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam 5-y numer! I uwielbiam Nickelback, są świetni muzycznie, wokalnie. Dla mnie fantastyczny zespół.

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna lista, dałabym tak samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta 2 i 5 piosenka boska ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnia wymiata kocham Nickelback :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 i 5 <3


    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow ! Dodałaś moje ukochane utwory <3 2 i 5 - kocham !
    Zapraszam na nową notkę - efekty sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 napewno jest moim faworytem od dłuższego czasu, chociaż teledysk do piosenki jest bardzo poruszajacy.

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 chodzi mi po głowie ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnej z nich nigdy nie słyszałam ..teraz mam okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy nowa notka? :))

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1,4 i 5 najlepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Super muzyka!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie piosenki lubię, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza piosenka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie podoba mi się 'Dance again', w sumie to nie wiem czemu t ojest hitem :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemnie było posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)