poniedziałek, 25 czerwca 2012

Przed smak wakacji!

Postanowiłam opisywać dni wakacji w formie jakiś rozdziałów :)

Bohaterzy odcinka:
Lola- główna bohaterka, 16 lat.
Mała- przyjaciółka Loli. 16 lat.
Sobota- dawny przyjaciel Loli, 16 lat
Kucyk, Gmiti, Koksik - kuzyni Małej

Zostałam obudzona o godzinie 10:20. Odsypiałam jeszcze biwak. Usłyszałam,że dostałam sms'a. To od Małej :,,Jeśli możesz to wejdź na gadu i zobacz co napisałam''. Szybko wykupiłam darmowe gg w komórce. Pogodziłyśmy się po wczorajszej kłótni. Mniejsza o to... W pewnym momencie napisał Kucyk :
-Planujecie dziś jakiś spacer z Małą ?


                                                          ****************




Godzina 13:00 zobaczyłam przez okno Małą, Kucyka i Koksika,że idą po mnie. Wyszłam do nich. Potem Koksik pojechał do domu na obiad i zostaliśmy we trójkę. Poszliśmy na ORLIK. Kucyk poszedł do Soboty i jego kolegi,a po chwili usiedli na ławce koło nas. Sobota zagadał do mnie:
- Cześć Lola.
-Cześć Sobota.
-Nie poznałem cię.
-Ja ciebie też.
I poszli grać w nogę. To nic,że patrzał co chwilę w naszą stronę i piłka leciała im ciągle w naszym kierunku. Potem też chwilę go zagadałam i poszłyśmy z Małą na huśtawki.
                                  
                                                       ***********************


-Powinnaś się z nim spotkać i powspomniać dawne czasy- zaczęła Mała.
-A jeśli pomyśli,że chcę czegoś więcej? Zależy mi tylko na przyjaźni z nim. - powiedziałam pogrążona we wspomnieniach. Wyładniał od tamtej pory...
-Powinnaś spróbować. Przed nami wakacje i wiele okazji,wiele może się zdarzyć...


Mała miała rację.Na pewno się uda.


                                                ******************


Później szalałyśmy z Gmitim, Kucykiem i Koksikiem na ich podwórku. Jak wracałam do domu to spotkałam na boisku z kolegami Cinka. Widziałam tylko,że każda głowa odwrócona była w moją stronę,a on nie mógł spuścić wzroku ze mnie... No cóż było minęło. Leżąc w łóżku miło wspominam ten dzień. Za tydzień już będzie pierwszy dzień wakacji,a w piątek zakończę to co zaczęłam trzy lata temu... czyli gimnazjum.Przede mną liceum,ale najpierw....


                                   WAKACJE !!!
Z myśli ocknął mnie sms od Cinka ... 












To był tylko taki wstęp. Obiecuję,że się rozkręci. Jestem jakoś nie przekonana do tego... a wam jak się podoba? ;)

18 komentarzy:

  1. Haha, uśmiech mi nie schodzi z twarzy jak to przeczytałam ;) ;D Musiałbyć meega dzień z tymi ludźmi ;d Świetnie się nam zapowiada początek wakacji ;** Pozdro dla Małej ♥ HAHA ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to jest ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://instinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dalsze części. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam cinka w klasie - nie lubię go:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no no, jak się rozkręci będzie dobre ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bede czytać zainteresowało mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł ;) Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre;)
    dodałam wczoraj na blogu wideo z moją autorską piosenką, jeśli masz ochotę zapraszam do posłuchania:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)