czwartek, 26 kwietnia 2012

Stylówa.



Już nareszcie po testach. Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo te choróbsko nie chce mi przejść.Antybiotyk mam za słaby.. i wgl. Do szkoły zawitam dopiero 7 maja :) Hah.

Okey,a teraz o dzisiejszym temacie notki ;))
Jak zapewne ostatnio widzicie na mieście dziewczyny chodzą w kolorowych spodniach. Są one od różu do czerwieni, od błękitu do granatowego. Ja mam tylko jedną taką parę spodni, brązową ;) Nie jest aż tak kolorowa jak te wszystkie,ale jakieś tam sobie mam ;) Może do wakacji skuszę się na nową parę spodni w jakimś kolorowym wydaniu?


                            Hit wiosna-lato !!

                        

                                                       


                                                        

Więc jeżeli jeszcze nie macie taki spodni to koniecznie sobie zakupcie,bo to będzie modne przez najbliższe kilka, kilkadziesiąt, kilkanaście miesięcy :)
Obojętnie jaki kolor, ważne, aby było kolorowo ;)


Życzę wam miłego weekendu majowego,gdyż nie wiem czy będzie jakaś notka w przyszłym tygodniu, bo wyjeżdżam. Papa trzymajcie się kochane ! ;** 

27 komentarzy:

  1. Biedna jesteś.. Tak ciepło, a ty jesteś chora. :(
    Zdrówka życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chorowanie nie jest fajne :( ale niechodzenie do szkoły super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna, chorownie w taka pogode to najgosza rzecz... Ja tez przeiebiona ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej nam :)
    Ja też mam tylko miętowe spodnie, ale są tak optymistyczne, że mam zamiar zakupić więcej takich kolorków ! :)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Poluje na niebieskie ;d trzeba nabyć - na wiosnę idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wiosny i lata, warto postawić na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, jest szał na kolorowe spodnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!!!!!

    Z przyjemnością obserwuje:):* i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowe spodnie jakoś do mnie nie przemawiają .;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice things!!
    and cute blog!!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej :)
    Mam takie morskie , uwielbiam w nich chodzić , ale niestety szybko się brudzą ; < to jest chyba ich jedyny minus : ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie gustuje w kolorowe spodnie, chociaż na fioletowe bym się skusiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubie kolorowych gaci ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam lubię i to bardzo kolorowe spodnie <3 :))
    zapraszam do mnie: http://akindofmaggic.blogspot.com/ pozdrawiam ;* + obserwuję i mam nadzieję że t u mnie też zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie spodnie *.*
    Szaleje na ich punkcie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham kolorowe spodnie!!<3
    mam kilka par:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chce sobie kupić krótkie jeansowe spodnie koloru pastelowo fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marzą mi sie mientowe rurki:D musze je miec, a nie moge ich nigdzie dostac :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory spodni świetne, nie pogardziłabym takimi w kolorze bladego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wyobrażam sobie kolorowych spodni na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękujemy:)
    kolorowe spodnie opanowały świat:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowe spodnie są na prawdę HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam błękitne <3
    zdrówka życzę!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam miętowe <3 Są świetne !
    Zdrowiej : *
    Dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się moda na kolorowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)