sobota, 31 marca 2012

Słuchawki.

Dziękuje wam za tak pozytywne komentarze :)) Dawno nie pisałam co u mnie, więc dzisiaj poświęce ten post na napisanie co u mnie słychać :D
Więc dziś jest już ostatni dzień marca i musiałam się pouczyć do klasówki z biologi. ;( Ale już wkułam i jest okey. ^^ Jutro prima aprillis. Macie jakieś pomysły,żeby kogoś wkręcić ? Bo rok temu ciągle mnie wkręcali, no ale cóż. :d Jak patrzę na miesiąc KWIECIEŃ to zauważyłam,że do szkoły będzie trzeba chodzić przez jakieś 16 dni,a reszta to wolne :)) No i oczywiście testy gimnazjalne .. agrr.
Ostatnio zaczęłam inspirować się słuchawkami. Chciałabym sobie kupić właśnie. O coś takiego:





Macie takie ? :) Bo słyszałam,że one są bezpieczniejsze dla uszów. ;))
Miłego popołudnia ;*

16 komentarzy:

  1. `Ja posiadam podobne do tych 2. Trzecie są świetne ceee takie...mmm. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 sa super!;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, będę zaglądać częściej :)
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne słuchaweczki :)

    obserwuję i zapraszam do mnie częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. trzecie świetne :)

    u mnie nowa zakładka "Wiosenne zmiany" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja też musze sobie jakies duze słuchawki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że odwiedziłaś mnie na blogu :) Te ostatnie są przecudne ;p. A te testy gimnazjalne... nie chce mi się nawet o nich myśleć.
    zapraszam do obserwowania (bo chyba nie obserwujesz z tego co pamiętam :P), obserwuję Twoje bloga.
    Buziaczki;-***

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za ten miły komentarz :* piszesz bardzo ciekawie, zapraszam do komentowania, czytania i obserwowania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog ;D
    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com
    Jeżeli spodoba ci się mój blog to zapraszam do obserwowania na pewno się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Te 2 i ostatnie najlepsze. <3 Muszę sobie w takie zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  11. planuje zakup takich słuchawek ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam takich, ale od jakiegoś czasu planuje kupić, niebezpieczne ? Kochana, wszystko jest teoretycznie niebezpieczne, nawet chodnik, wyjdziesz, wywrócisz sie i głowa rozbita, także co tam przestrogi amerykańskich, z pewnością, naukowców :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te pierwsze!! koffciam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam takich, ale chcę mieć takie. Konkretnie te:
    http://esstan.blogg.se/images/2011/urbanears-plattan-pool_172122598.jpg

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)