sobota, 3 marca 2012

Za oknem wiosna! ;)

Wiosennie już !!
  Jejciu jak to wspaniale kiedy patrzę za okno,a tam świeci słońce i aż się serce raduje :)
Moja najulubieńsza pora roku <3 Aż chce się żyć ;* Pogoda w marcu jest zdradliwa,ale mam nadzieje, że już niedługo na stałe u nas zagości ciepełko <33 
Dziś byłam na zakupach. Kupiłam parę ciuszków już takich na wiosnę no i oczywiście sukienkę na bal gimnazjalny <33 Co prawda bal dopiero w czerwcu,ale to zawsze się tak mówi, a potem na ostatnią chwilę się szuka, także ja już takiego  problemu nie bede mieć ;) Sukienka jest koloru czerwonego i ma gdzie niegdzie kolor czarny, także taka czerowno-czarna ,ale przeważa czerowny :* Niestety zdjęć nie zdążyłam zrobić,ale jak już mniej więcej się ogarnę z tym wszystkim to wstawię :)


                   

5 komentarzy:

  1. koniecznie pokaż nam sukienkę ! ;*

    + obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda boska, ale ja mam od groma nauki i nawet nie moge się nią nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też cieszy mnie widok słoneczka za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest cudowna pogoda i w 100 % się z Tobą zgadzam , że to marcowe powietrze jest strasznie zdradliwe , mnie łapie jakieś przeziębienie ;/
    pochwal się sukienką :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)