sobota, 10 marca 2012

Senne marzenia.

Hej! ;*
Jak się cieszę, że już koniec tego tygodnia w szkole ;) Cieszmy się weekendem ;)
Kto z was ma twittera ? :D Jak chcecie  to podajcie w komentarzach link :)
Wczoraj w końcu pomalowałam sobie paznokcie nowym lakierem do paznokci, oto efekt :




Taki miętowy <3 Niestety jakoś zdjęcia słaba :<

Macie tak czasem, że śnicie jakby na jawie? We śnie spełniają się wasze najskrytsze marzenia i śnią się tak realistycznie,że w pewnej chwili sami nie wiecie czy to się dzieje naprawdę czy to tylko sen ? Ja czasem tak mam,ale jedynie wtedy kiedy intensywnie przed snem o czymś ( lub o kimś) myślę ;))

Oglądaliscie wczoraj got to dance-tylko taniec? :d Ja tak.
A dziś bitwa na głosy :))

3 komentarze:

  1. mam podobny lakier :) a piosenkę bardzo lubię ;]

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas zmienili na ten rok i pisaliśmy na kartkach odpowiedzi i byli wszyscy,a w tamtym roku pytali ustnie i pojedynczo,jednak ja wole pisać mniej się stresuje choć dziś stres zjadał mnie jak nigdy !

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)