czwartek, 29 marca 2012

Dalszy ciąg...

Niezauważalny cz.2

W ciągu miesiąca wszystko się zmieniło. Ona dowiedziała się,że Ksawery(chłopak opisywany w pierwszej części) ma dziewczynę, dlatego nie zwracał na nią uwagi. Przez miesiąc stała się też rzecz bardzo przykra dla niej,gdyż na własnych oczach przez przypadek zobaczyła jak jej kolegę z klasy potrącił samochód. O tym rozmawiała cała szkoła, tym bardziej,że nie przeżył tego wypadku. Od tamtej pory zmieniła się niewyobrażalnie. Przestała unosić się nad innymi,że jest lepsza. Ukryła się w cień. Nie była już w centrum uwagi w szkole. Ciągle miała przed oczami to popołudnie, w którym zginął jej kolega. Pewnego dnia po szkole zaczepił ją Ksawery w drodze do domu :
- Cześć, czy możemy porozmawiać?
-Niby o czym? -odpowiedziała mu nie mając ochoty do życia,a tym bardziej do uczucia, które ogarniało jej ciało,gdy on był w pobliżu.
- Jak się masz? Dajesz jakoś radę? -zapytał z widoczną troską o nią. 
-Wiesz, to wszystko mnie przerasta.Wciąż mam przed oczami to zdarzenie. Świat,który ciągle pędzi,dla mnie się zatrzymał.Powiedz mi, dlaczego akurat musiałam przechodzić tamtą drogą i to zobaczyć?! - zapytała pełna rozpaczy.
-Nie wiem. Bardzo ci współczuję. Cała szkoła to wciąż przeżywa.Ale wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Ja zauważyłem,że dzięki temu zmieniłaś się. Stałaś się lepszym człowiekiem.Dawniej wyśmiewałaś wszystkich za to,że mieli gorsze ubrania od ciebie. Teraz jestem z Ewcią i ją bardzo kocham. W tobie kochałem się przez cały pierwszy rok w tej szkole,ale ty nie zwracałaś na mnie uwagi,bo wolałaś rozmawiać ciągle o zakupach i kosmetykach. Wciąż gadałaś o sobie. Ale wolę teraz ciebie taką jaka jesteś,bo się zmieniałaś.Szkoda tylko,że tak późno. - powiedział i powolnym ruchem odwrócił się i ruszył w stronę Ewy, dziewczyny którą teraz kochał i która czekała na niego pod bramą szkolną.
-Ale ja ciebie... pokochałam - wyksztusiła szeptem,ale on nie usłyszał. Miała ogromną ochotę rozpłakać się jak mała dziewczynka,której zabrano zabawkę.
Doszła do wniosu, że za późno się zmieniła i że była z niej naprawdę okropna osoba,ale dzięki temu wypadkowi Tomka zmieniła się. Lecz szkoda,że chłopak, który kiedyś ją kochał,ma dziewczynę. A ona,która pokochała go za późno została z tym uczuciem sama.  

10 komentarzy:

  1. świetne, czekam dalej :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy to ;] O ! Viki ! Sieeema :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie piszesz! chętnie kiedyś tu wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze piszesz.
    Zapraszam do siebię trwa loteria <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! : ) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely darling! Check my blog and follow me if you want ;) :X
    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne !! :> czekam na kolejne :)

    zapraszam do mnie.;p

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)