sobota, 24 marca 2012

Sobotnie zakupy ;)

Dzisiaj bez historyjki,bo ostatnio nie miałam czasu,żeby coś wymyślić :) Przed chwilą wróciłam z zakupów wiosennych i chciałabym się wam pochwalić moim zakupem :)

Kupiłam sobie dwie pary butów :



 Moje pierwsze w życiu koturny i wgl jakieś wyższe buty !! :D Heh. Są bardzo wygodne polecam.

Drugie :



Te są bardziej na luzie,bo wiadomo nie zawsze i wszędzie wypada być na wyższym bucie :D

I jeszcze do tego spodnie :



Brązowe ;) Ostatnio dość modne :)
I jak wam się podoba?? Bo mi wszystko bardzo. Zakupy jednak potrafią uszczęśliwić każdą kobietę ;)
Sorry za jakoś zdjęć,ale były robione z komórki ;** Miłego popołudnia :)

3 komentarze:

  1. ja się już przyzwyczajam do koturn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koturny są bardzo wygodne :) wiem coś o tym :)
    Te butki niżej są baardzo ciekawe i uważam że bd idealnie pasować do spodni :) Zapraszam do mnie :) http://nieznasznieoceniaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)