piątek, 5 sierpnia 2011

Słoneczko ! :)

Cześć,cześć,cześć ! : **
 Nareszcie jest pogoda i zapewne cieszy to każdego z nas ;D Fajnie,że sierpień sprawił nam taką niespodziankę :-) Na dziś przygotowałam dla was parę opisów i obrazków :
-A między nami coś było?
-No,wiesz jakieś 2 MB archiwum GG...
Oczy widzą,uszy słyszą,a serce- i tak wie swoje.

W sercu każdego człowieka żyje tęsknota,która jest pragnieniem szczęścia.
Miłość jest jak lustro. Możesz je zreperować,kiedy pęknie,ale wciąż będziesz widzieć pęknięcie na swoim odbiciu. 

Kochać,marzyć,śnić,by żyć.
Są takie piosenki,na których dźwięk wspomnienia stają mi przed oczami.

Siedzieć beztrosko na rozgrzanym asfalcie ze słuchawkami w uszach,jedząc tabliczkę czekolady,cieszyć się życiem nie myśląc o czyhających problemach. 

Jeśli chcesz zobaczyć tęcze,musisz wcześniej przeżyć burzę. 

Lubię,kiedy siadając na parapecie słońce wcina mi się w źrenice z takim impetem,że nie jestem w stanie o niczym innym myśleć. 
Zatańczyć z księzycem w śród blasku gwiazd. 

-Mariolka ostatnio schudłam 2 kg.
-Ta,a co zrobiłaś ?
-Zmyłam makijaż ;D



To wszystko ;) Korzystajmy z tej świetnej pogody !! : **

6 komentarzy:

  1. masz rację, pogoda świetna, tylko dla mnei aż męcząca, bo straszliwy upał spadł na wielkopolskę :) Poza tym, co do notki to podobają mi się te cytaty, oraz zdjęcia, najbardziej 1 przypadło mi do gustu!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, zgadzam się trzeba korzystać, bo w każdej chwili pogoda może zniknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super; )
    obserwuj,zawsze się mogę odwdzięczyć jeśli tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspirację .:PP
    nowa notka zapraszam ;P

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)