poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Lepiej wcześnie niż za wcześnie :P

Siemka ! :)



Witam po mojej 5-cio dniowej nieobecności. :) U mnie nic się nie zmieniło po za tym,że już coraz częściej myślę o szkole... że to już coraz bliżej .. ahh ;x Ale nie mówmy o tym! 

Wszyscy kochają Romana !

Nowy serial na antenie tvn pojawi się już 2 września. Mnie osobiście podoba się i wydaje mi się,że będzie fajny ten serial. A wy co o nim sądzicie ? 

Główni bohaterowie :

 

Prosiłyście też o zdjęcie makijażu. Nie jest on jakiś wybitny tylko zwykły smoke-eyes. Ale ucieszyłam się,bo udało mi się zrobić za pierwszym razem :)




Pozdrawiam ! :)


6 komentarzy:

  1. zamiast myśleć o szkole ciesz się ostatnimi dniami wakacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa tego serialu ;)
    Ładne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne oczy;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne masz oczka ;) :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też coraz częściej myślę o szkole ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)