środa, 10 sierpnia 2011

Smerfetki ;)





mieć wyjebane na wszystko, jak on.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cześć kochani ! :**

 

Dziękuje wszystkim za komentarze ;) A więc na spotkaniu z Weroniką było fajnie i pokazała mi pękający lakier do paznokci. Na początku nie wiedziałam co to jest, ale ona wszystko mi wytłumaczyła. Nakłada się go na lakier do paznokci i patrzy się jak pęka oraz powstaje ciekawy wzorek. Ona miała kolor czarny :

 

 

Efekt jest świetny :

 

 

A wy co sądzicie o tych lakierach ? :)

 

 

Smerfy ;*

 

Już od 19 sierpnia w kinach ! :) Film zapowiada się fajnie z tego co reklamują :

 

Ciekawostka !! W orginalnej wersji (czyli w języku angielskim) głos smerfetki podstawia piosenkarka Katy Perry,a oto jej zdjęcie z gali :

 

Także ja polecam ten film ! <3

  

20 komentarzy:

  1. Świetna notka z resztą jak każda ! ;** Lakiery są zajebiste. ;d I na następnym spotkaniu obie sobie malujemy <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna myślałam,żeby kupić sobie ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te lakiery bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery są boskie, ale jakoś ostatnio nie mam ani czasu ani głowy, żeby sobie taki kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery dają ciekawy efekt, ale mi osobiście już się znudziły :P Szał minął :P

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pazurki ;d
    zapraszam do siebie, O.

    OdpowiedzUsuń
  7. katy parry świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super notka, o lakierach słyszałam już dość dawno, ale nadal jestem nimi zauroczona!:) + Mam prośbę, mogłabyś zmienić kolor czcionki? Bo źle się to czyta, bo wcale nie odbija :P Z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się moda zrobiła na te pękające lakiery ;) bardzo bym chciała go kupić sobie, ale nie widziałam takiego jeszcze u mnie w sklepie -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie by było mieć na wszystko wyjebano, ja wszystkim się martwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się - chillout rządzi! a zwłaszcza z przyjaciółmi :D

    Jestem zauroczoa sukienką Katy, ale Katy nawet ładnie by wygladała w worku na ziemniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam pękacza, czarnego ;) Sukienka Katy jest nieziemska. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja tam wole tradycyjne smerfy .. :) ale moze sie skusze i obejrzę :)
    ps. dzieki za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ten lakier ! :D
    + wbij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te lakiery ;-)
    Zapraszam na mój blog ;pp

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)