poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Widzisz go i wiesz, że mógłby zastąpić Ci powietrze.

                          SiemQ ! :D



Dzisiaj pełen chill out ;) Wróciłam już do domu. Wczoraj było zimno,ale dziś znów wróciła piękna pogoda :) Na dziś zaplanowane spotkanie z Werą <33 Będą pogaduchy, jakiś spacer i oczywiście jedzenie słodyczaków .:d Oj, jak dawno się z nią nie widziałam ;o . Ostatnio kupiłam sobie nowy fluid z soraya naturalny, mniej więcej taki :
 A wy jakie polecacie fluidy i jakie używacie ? :> 


Lecę juuż. Papatki ! <3

21 komentarzy:

  1. ja używam essence w musie, lubie go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh coś co lubię najbardziej to chillout :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Gosh, chyba najlepszy na jaki trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się przyznać, że nie używam żadnych:)

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo :))
    ja jeszcze nie używam żadnego podkładu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za bardzo nie używam, czasami podkradam mamie :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam fluidu, jedynie puder na świecący się nos : )
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam sorya przez 4 miesiące, nie przypadł mi du gustu :)
    wolę fluid z AA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam z Miss Sporty;)
    Obserwuję ;)) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja używam z maybelline ;p

    obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm,fajny blog.Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chillout oo tak<3

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam podklady marki Bourjois,nie tworza efektu maski i sa lekkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie mam ten sam tylko ciemniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zamiar kupić sobie essence w musie antybakteryjny,podobno najlepszy. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  16. mniami, uwielbiam jeść czekoladę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chcesz uzyskać efekt wyrównania cery za niewielką cenę polecam fluid Lirene nature Matte, matuje i dosyć długo się trzyma i ma na prawdę ładne odcienie ja osobiście używam 14 karmel ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli pełen chillout to lubię to i to bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)