niedziela, 14 sierpnia 2011

Krok do tyłu i dwa w przód , balet cód , malina miód ;)

Hejka ! ;)
Dziękuje bardzo,bardzo wszystkim za komentarze :) Cieszę się,że odwiedzacie i komentujecie mojego bloga ;* 
A dziś pogadamy o eye-linerach. Są one na rynku w różnych kolorach,ale najpopularniejszy to kolor czarny. Oczy nabierają kociego wyglądu. Sama od czasu do czasu go używam. Spójrzcie jak oko zmienia swój kształt :

Najlepsze są eye-linery w mazaku.Wygodnie się je nakłada :)


Sałatka owocowa :)

Ostatnio robiłam sałatkę owocową,a oto efekt :
Składniki to : jeden banan,nektarynka,winogrono i jabłko,A za to ile radości. Hehe :)

 Jeszcze bym chciała wspomnieć o moich ulubionych cukierkach.To oczywiście krówki i nimm 2 ;D



A jakie są wasze ulubione cukierki ? :D

 Ostatnio podoba mi się ta piosenka : 
 

A wam ? ;)
 

10 komentarzy:

  1. Kocham krówki i żelusieee <3! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham sałatki owocowe!
    ogólnie jestem owocożercą, nie ma się dziwić ; - )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm... tez używam eyelinera,czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt. Przerasta moje możliwości :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nowa notka :)
    Zapraszam do czytania i komentowania ;)

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    xox kate

    OdpowiedzUsuń
  7. nutka fajna :P
    Ja mam w mazaku eyeliner:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, muszę się zaopatrzyć o eyeliner. Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz na blogu^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też robiłam sałatkę owocową ale dorzuciłam jeszcze jogurt. I też uwielbiam krówki ;p i cukierki toffino.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)