wtorek, 16 sierpnia 2011

Co masz zrobić dziś, zrób dziś :)

Cześć ! ;)

Wczoraj pojechałam do mojej babci na wsi i był tam mój kuzyn, który przyjechał z Anglii. Jest ode mnie o dwa lata straszy, nie widziałam się z nim 12 lat !! Ledwo go pamiętałam .. ; o Ale fajnie zleciał z nim czas. On jest zajebisty :D Dziś wstałam po 9 i postanowiłam wymyślić sobie jakiś makijaż. Wyszedł extra ! :) Wczoraj spełniłam swoje marzenie, na które czekałam pół roku (od lutego). Marzyło mi się, aby w wakacje jak będzie przepiękny zachód słońca wejść na górkę, która jest nie daleko domu mojej babci i z niej są piękne widoki. Udało się :) Oczywiście ze słuchawkami w uszach weszłam na nią dumnie z radością. Nie mogłam się nacieszyć, zaczęłam sobie tańczyć. Co za radocha ! :D A oto zdjęcie :






                                              strzała, gitara buźka, pa no i NARA  ! ; d

15 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie :)
    Uwielbiam wieś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcie ! Zrób zdjęcie makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę zobaczyć ten makijaż ;)) !
    piękny zachód, cieszę się, że marzenie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie piękne i również chciałabym zobaczyć makijaż :)
    Oczywiśćie obserwujemy :) Ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ogolnie przyjemnie tutaj bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak, nie ma nic lepszego od spaceru przy zachodzie słońca ze słuchawkami! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnei tu u ciebie ;)
    zostawiam slad po sobie + obserwujee (:
    licze na to samo z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow..świetne zdjecie...
    Chciałąbym mieć taki widoczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny widok :)
    szkoda ze nie dałaś zdjecia makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bywa, ze z ludzmi, ktorych dlugo sie nie widzialo, lapie sie lepszy kontakt, niz z tymi, co widzi sie codziennie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcie. Nie ma to jak ze słuchawkami w uszach ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcie ;)
    Tytuł notki z Tymbarka <3
    Zapraszam do mnie.!:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)