środa, 24 sierpnia 2011

KOchaj to fajne jest :D

 


kocham Cię. 

kropka, znak 

mniejszości, 

trzy, 

średnik, gwiazdka.

 

 

 

Hej :)

U mnie nic się nie zmieniło.Dzisiaj w nocy bya straszna burza,która przedłużyła się aż do późnego ranka. Bałam się,bo byłam sama w domu,a ciemno było jakby noc była i do tego te grzmoty! Wczoraj byłam na zakupach i mam pare nowych ubrań m.in. do szkoły. Już robię ostatnie przygotowania i porządki w szafach. Torbę będe mieć tą samą. Kupowałam ją nie całe pół roku temu i jestem z niej zadowolona :

 Z firmy Rock and soul. 


 A co sądzicie o tych butach ?

Mi się szalenie takie podobają lecz raczej nie umiałabym w nich chodzić ;o No i do szkoły też się nie nadają .. chyba,że na dyskotekę ;>


Kochane, na dzisiaj tyle. Jeszcze bym chciała pokazać wam piosenkę,która spodobała mi się od samego usłyszenia :)


Nicole scherzinger- Wet

 

Buźkaa ! ;** 

6 komentarzy:

  1. buty przecudownee :), uwielbiam ta piosenkee ! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te buty!:) torba również;]

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna ta torba ! Buty też fajne , lecz nie mój kolor ; <

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kolor raczej też nie. :P Wolałabym czarno-szare .:D

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalna torba ;)
    obserwujemy? ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)