czwartek, 15 września 2011

Zróbmy coś głupiego !

Hej ;*

Dziś było okej. Na lekcji w-fu były zajęcia z piłką lekarską. Całej klasie tłumaczyłam z chemii dysocjacje soli z chemii,bo najwidoczniej tylko ja to rozumiałam. Chemia jest moim mocnym przedmiotem,rozumiem go i lubię. Fizykę trochę mniej,ale uczę się na równi czyli bardzo dobrze ;) Na dziś mam zaplanowane spotkanie u mnie z Werą i będziemy razem odrabiać zadania z matmy. Razem jest fajniej i to jakoś bardziej do głowy wchodzi, w sumie co dwie głowy to nie jedna. :D Ale na razie są łatwe rzeczy,więc ogarniamy temat ^^


Motto na dziś:,,Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad,które dajemy innym." Harold Taylor.



  

Bay,bay ! ;*

5 komentarzy:

  1. Dobre motto, chociaż pewnie nikt nie postępuje według własnych rad.. x.x'

    OdpowiedzUsuń
  2. Chemia. Nie mam jeszcze, ale boję, się , że będzie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie umiem się skupić odrabiając z kimś lekcje,albo ucząc się ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię chemie ;)
    Ale fizy nie cierpię choć czasem jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne motto , ale ciężkie do zrealizowania : )

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)