czwartek, 8 września 2011

Zakochaj się w deszczu.

Hejka ! ;* 

Co u was ? U mnie dobrze. Z matmą o wiele lepiej.Dzisiaj nawet zdobyłam dwa plusy za aktywnosc na lekcji :) Ale nie mówmy o szkole ;D

  

Coś, co być może poprawi wam humor :   http://dowakacji.tk/

U mnie za oknem deszcz.. co świadczy też o tytule notki :D Ale ja lubię,gdy pada i siedzę sobie w przytulnym pokoiku, na łóżku, popijając ciepłe kakao i spoglądając jak krople deszczu spływają po szybie <33
Coś dla duszy : Płomienie świec działają uspokajająco i tworzą przytulną atmosferę. Ich światło różnież pomaga w zasypianiu. ;)

Uwielbiam świeczki.W domu mam ich mnóstwo :)

 

Jeszcze tylko jutro i weekend ! <333 

13 komentarzy:

  1. No więc notka jest wspaniała oczywiście tak jak każda ;* A co do deszczu to chyba ten dzisiejszy dzień zapamiętam do końca życia ;d Jest extra i dziękuję że jesteś <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię deszcz. : ) I dziś też pada w mojej miejscowości. : p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takiej pogody i zimna ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię deszczu ... I wgl mam dość takiej pogody ja tam bym znowu chciała lato ...
    Ps. Zapraszam do mnie. Będzie mi miło jak wpadniesz :) Może zechcesz obserwować ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję :D Nie znoszę matmy :D::D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię tak siedzieć. Gorzej tylko jak pada wtedy, kiedy muszę wracać do domu ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Deszcz, kocyk, dobra książka, słuchawki w uszach, kubek kakao z piankami i cynamonem (YUMMY!) oraz świeczki... Obrazek idealny w każdym calu. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię jak jest burza i jest ciemno xD Wtedy te świeczki, kocyk i kakałko i jest moc ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się siedzi w domu i ma się lenia i nie miało się żadnych planów to deszcz jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)