wtorek, 13 września 2011

Dla kogoś znaczysz wszystko!

Hejka ! ;)

Jak wam leci drugi tydzień w szkole? U mnie w standardzie czyli ? - fajnie.
 Dzisiaj chciałabym z wami pogadać na temat pielęgnacji włosów ;) Czy macie jakieś skuteczne,wypróbowane sposoby na zdrowe włosy ? ;>

Jeśli nie, to przygotowałam parę porad,ale jeśli chcecie się czymś podzielić z innymi na temat własnych doświadczeń to piszcie ! :)



Pielęgnacja włosów po wakacjach :

Długo eksponowane na słońce i słonej wodzie włosy potrzebują jesienią intensywnej pielęgnacji, która pomoże im się odbudować. Największym problemem jest zazwyczaj wysuszenie,łamliwość i rozdwojone końcówki. 
Najszybszym i najskuteczniejszym sposobem do przywrócenia włosom witalności i zdrowego blasku jest ich podcięcie. 
Szczególnie zadbaj o regenerację włosów. przydadzą się nie tylko szampon i odżywka z linii regenerującej,ale również maseczka do stosowania raz lub dwa razy w tygodniu. Aby zapobiec rozdwajaniu się końcówek stosuj serum do końcówek (ja osobiście stosuję z Avonu i skutecznie mi pomaga)



Na dziś tyle. Papa :**
Czekam, także na wasze porady w kwestii pielęgnacji włosów. :)

11 komentarzy:

  1. Dziękuje :)
    Ja stosuje jedwab do włosów i odżywki ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie strasznie dużo nauki! nie wiem w co ręce włożyć..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero drugi tydzień szkoły, a ja już mam jej dość. x.x'

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy aż się proszą o ścięcie :)
    Interesujący blog!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem ze zniszczonymi włosami. Nie suszę ich suszarką, staram się nie wycierać ręcznikiem, tylko lekko przetrzeć.
    Używam odżywek i masek.
    Czyli tak właściwie nic specjalnego nie robię ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)