wtorek, 6 września 2011

Tymtyrymty.

Cześć ! :)


Och, jak się cieszę, że mogę do was w końcu napisać :) Weekend spędziłam super ! ;-) Tym bardziej, że pogoda była,to fakt :) Wczoraj miałam 7 lekcji i wróciłam do domu bardzo zmęczona ( przyjmijmy fakt, że moja droga do szkoły i z powrotem zajmuję mi pół godziny) zjadłam obiad i po prostu poszłam spać.Zeszło z jakąś godzinę .. I oczywiście nauka z polskiego.. dzisiaj tak samo! 


Sen: Kiedy ty śnisz o niestworzonych rzeczach, twoje ciało i skora regenerują się. Dlatego tak ważne jest,żebyś codziennie spała co najmniej 7 godzin. I najlepszy jest sen przed północą. Rano będziesz wypoczęta i pełna życia.

Myślenie: Zamknij oczy i wyobraź sobie błękitne niebo, pełne małych białych chmurek(które symbolizują twoje złe myśli). Teraz niech zawieje wiatr i przegna daleko wszystkie chmury.Poczujesz się lepiej. 

Na dziś wszystko. Papa ! Miłego popołudnia :)

7 komentarzy:

  1. a ja lubię bardzo twój nagłowek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj o 4 lekcjach byłam zmęczona :) Starość nie radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 8 lekcji w czwartek i 7 w piątek + bd miała dod. ang -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj i dziś miałam 8 lekcji :P
    Jutro na szczęście mam mniej ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a czego uczyłaś się z polskiego ?

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog obserwuje liczę na rew ;>

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)