środa, 21 września 2011

Obejrzyj się ..

Cześć.
Jakieś dwie godziny temu wróciłam do domu,bo zwolniłam się z lekcji przez złe samopoczucie miesiączkowe. :( Spałam około godziny,ale musiałam już w końcu wstać i zaczynać się ogarniać,bo jutro w szkole jest po prostu jakiś meksyk... kartkówka z chemii, sprawdzian z historii, angielskiego i matematyki .. Oczywiście w regulaminie szkoły jest wyraźnie napisane,że w ciągu jednego dnia nie mogą być dwa sprawdziany,a co dopiero 3 !! Ale nauczyciele tłumaczą się,że to tylko sprawdziany, a nie jakieś prace klasowe .. ;/ Jestem zła na tą całą szkołę..!!

Ale pogadajmy o czymś bardziej przyjemnym.. Czyli o jesieni ! <3 Już po jutrze pierwszy dzień jesieni. Cieszę się,bo potem już dalej zima .. święta,śnieg, ferie .. I odpoczynek od codzienności . :)
A wy lubicie jesień ? :D Mi w jesieniu najbardziej podoba się jej bogactwo.. różne odcienie czerwonych i pomarańczowych liści .. Sami spójrzcie :





Jesień ! <3






6 komentarzy:

  1. jesień jest ładna, jak jest w miarę ciepła i nie przygnębiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień, ale nie lubię chorować, a najczęściej o tej porze roku jest najwięcej wirusów. x.x'

    Co do sprawdzianów powinniście iść do dyrektora z tym, bo tak być nie może. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) obserwuję - liczę na rewanż :DD

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)