sobota, 1 września 2012

Początek czegoś nowego.

Cześć kochani!
Z miesiąc nie pisałam za co was przepraszam,ale już jestem i chcę nadrobić te zaległości ;)

Więc wakacje minęły jak jeden dzień i nadal nie mogę przyzwyczaić się do myśli,że idę już do szkoły średniej. Całą trzecią klasę byłam pewna,że wybieram się do liceum, dążyłam  do tego, miałam bardzo dobre stopnie, testy też nie poszły najgorzej. Zaniosłam podania do dwóch szkół technikum i tego wymarzonego liceum.Dostałam się do oby dwóch. I tu zaczął się dylemat,którą jednak wybrać,gdyż jak zobaczyłam listę osób z którymi będe w klasie w LO to się wszystko zmieniło. Doszły do mnie przemyślenia,których wcześniej nie dopuszczałam do siebie m.in. Że może nie dam sobie rady z bardzo wysokim poziomem nauki jaki szkoła miała, albo że ciągle będe się kłóciła z tzw. ''dziuniami'' jakie do tej klasy poszły. Było mnóstwo obaw. A gdy zobaczyłam jaka fajna klasa przypadła mi w technikum poczułam,że to jest szkoła dla mnie,że tak musi być. I tak zostało,bo na pewno większą korzyść odniosę idąc do 4 letniego technikum informatycznego niż 3lata w LO dziennikarskim -,- . W klasie mam 25 osób z czego tylko 5 dziewczyn i cieszę się z tego iż wolę bardziej towarzystwo chłopaków :) Ważne,że będe w klasie też z moją najlepszą Weroniką <33. Informatyk to trudny zawód,ale korzystny i będe szła do osiągnięcia tego celu. :) U mnie rozpoczęcie o 9,a u was? :) Trzymajcie się i życzę wam,aby ten rok szkolny 2012/2013 był dla was jak najlepszy ;**


16 komentarzy:

  1. Dasz sobie kochana rade w średniej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę:)
    trzymam kciuki:D
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie jest w szkole średniej =)
    ja właśnie skończyłam i strasznie tęsknie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam w klasie 25 osób, ale ok. 10 chłopaków i reszta dziewczyny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja idę do liceum. Myślę że dobrze wybrałąm : > Trzymam kciuki i dziękuje : >

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno wybiorę sie do technikum :)
    Będzie fajnie, dobrze wybrałaś! Klasa jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też o 9 :)
    a jaki wybrałaś profil w technikum? ja poszłam do liceum, w klasie mam 30 osób, z tego 9 dziewczyn więc też raczej męska klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też rozpoczynam teraz swój nowy etap w życiu :) powodzenia : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Może technikum to nawet jest lepszy wybór ; ) Najważniejsze, że klasa Ci odpowiada i profil. A różnica roku nauki to w sumie nic takiego. Z taką klasą to sama przyjemność ; ) Mogę Ci życzyć jedynie powodzenia na tym nowym etapie w Twoim życiu.
    Ja rozpoczęcie mam o 10 ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. koniec wakacji ;c ubolewam ;c

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;] ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że udało Ci się dostać do fajnej klasy, ja swoją bardzo lubię i cieszę się, że do takiej trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na Twoim miejscu chyba bym wybrała LO :P

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj koleżanko z klasy :D Blog fajowy.. fajnie jest czytać o życiu koleżanki z klasy - zawsze lubiałem takie rzeczy czytać bo każdemu przytrafia się co innego w życiu. Przyjemnie się go czyta ale nie zupełnie do końca - mogła byś ograniczyć pewne emotikonki np. "-.-" i "<33" bo po prostu w blogach takich lepszych to nie podchodzi a twój akurat widzę że zalicza się do tej lepszej grupy. Powodzenia i nie trać zapału do pisania! :)
    Kolega z klasy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ja rozpoczęcie miałam o 10.30 :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)