piątek, 28 września 2012

Między wersami.

Ludzie na ogół patrzą to co widać na zewnątrz, dlatego że nie umiemy zagłębiać się w czyjąś duszę.
Najłatwiej jest oceniać kogoś po tym jak wygląda, jak się uczesze, ubierze. 
Normalny obiaw w XX wieku.
Nie koniecznie to jest dobre, bo mimo,że ktoś na pierwszy rzut oka nie wzbudził by w nas zainteresowania może okazać się kimś na prawdę wartościowym z wyjątkową duszą. 
Jest to przykre,bo każdemu powinno dać się szansę na bliższe poznanie. 
Przykuł mnie ten temat, dlatego go poruszam. 
W szkole osoby,które niczym się nie wyróżniające są ''mało ważni'', bo przecież nie masz orginalnych butów, to jesteś nikim. Boże! To jest straszne.. przeraża mnie to. Ja nie mam orginałów i co z tego? Mam znajomych,którzy nie patrzą na to jak wyglądam lecz na to jaka jestem w wewnątrz. 
Cieszę się,że takowych poznałam! 
Bo w życiu nie liczy się tylko ubiór, popularność czy inne kwestie,które dla osób w naszym wieku są najważniejsze na świecie! 
Spróbujmy patrzeć na serce człowieka. Bo często ci,którzy uważają się za najlepszych są nic niewarci. 



Jesień już! ;)

16 komentarzy:

  1. nie lubię zbyt jesieni -.-
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z każdym słowem ;)) Tak jest i będzie, ale świetnie napisane i aż miło się czyta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie :) Patrzeć należy sercem :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jasienią... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się w 100% :)!

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety XXI wiek kieruję się wyłącznie stereotypami. Przykre, ale prawdziwe. :<
    Kocham jesień : O
    Zapraszam nowa notka ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię jesień, szkoda tylko że zaczyna być całkiem zimno :c

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no super to ujęłas ! :) no tak to 'choroba' ludzi XXI wieku... tez czuję, że byśmy się dogadały :) wydajesz się super osobą i na pewno tak jest , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jesień jest fajna, ale do momentu gdy nie spadną wszystkie liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się nie oceniać ludzi po wyglądzie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowicie się zgadzam z tym co napisałaś ;) Nie powinniśmy oceniać ludzi po wyglądzie- to świadczy jedynie o nas, na jakie błahe rzeczy zwracamy uwagę. Ja nie za bardzo lubię jesień ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W pełni się z Tobą zgadzam :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)