poniedziałek, 8 października 2012

(Nie)pogoda

I patrząc przez okno znowu widzę jak deszcz stuka delikatnie w okno.
A jeszcze przed chwilą niebo mieniło się w barwach słońca. Teraz chmury przybrały ciemnych odcieni szarości i czerni.
Silny wiatr sprawia,że liście spadają z drzew i uderzają w okiennice. 
Świat wydaje się być smutny, bark w nim koloru i ciepła ludzkich serc.
Mimo,że deszcz przestał już padać, a zza chmur wybija się słońce, zostały pozostałości w postaci kałuż, w których odbija się smutna twarz jak w krzywym zwierciadle. 
I mimo,że promyki słońca pieszczą twarz to w sercu trzymam smutek,który nie pozwala na uśmiech.
Odczuwam tylko jak ciało ogarnia zimny podmuch wiatru.
Nie ma kto mnie ogrzać i tylko nie ma kto mnie ogrzać.
Spoglądam w niebo,wiedzę tęczę,która zapewnia mnie,że nie długo wszystko będzie kolorowe i czuję jak ktoś podbiega za moimi plecami i obejmuje mnie, odwracam się i widzę jego piękne,duże oczy, na twarzy maluje się uśmiech. Oboje stoimy zamknięci w swych ramionach. Ale czy to nie jest tylko sen? Tak,to tylko senne marzenie. 




12 komentarzy:

  1. Marzenia czasem się spełniają ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też niestety pogoda nie dopisuje, a jeszcze niedawno było tak gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia się spełniają, trzeba w nie tylko mocno uwierzyć :D

    zapraszam do mnie na bloga :
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    i jakbyś mogła wejdź w ten link (poniżej) i pod moim zdjęciem daj "lubię to" :D
    http://apps.facebook.com/twarze-empik/zdjecie/307

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wierzyć w marzenia . bo jaki byłby ten świat bez nich♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tutaj, podoba mi się, nawet bardzo.
    Będe wpadać.
    Zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie napisane :)

    zapraszam na nowy post! www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię jesiennej pogody, chociaż w tym roku jakoś mało deszczu - przynajmniej u mnie. :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidzę deszczu! jak wracałam z kościoła to tak zmokłam -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubie jesienną pogodę, nawet deszcz ;d
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię deszczowej pogody... a ogólnie to pięknie napisane ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)