niedziela, 9 września 2012

2.

A witam :)
Pierwszy tydzień września już minął i to bardzo szybko! Przez cały tydzień nauczyciele zapoznawali nas z wymaganiami edukacyjnymi i takie tam gadanie.. Poziom jest widocznie wyższy niż w gimnazjum,no ale czego mogłam się spodziewać, przecież łatwiej nie będzie.. Klasa jest okej ;) Przeraża mnie większość nauczycieli,ale przyzwyczaję się do nich, miejmy nadzieję ;D Teraz zapewne zacznie się tydzień intensywnej nauki...no,ale mus to mus. Wczoraj spotkałam się z Weroniką i śpiewałyśmy na karaoke z ludźmi z całego świata! Hah było fajnie i nawet zajęłam drugie miejsce w piosence Whitney Houston - i will always love you. Macie tu dowód,że nie kłamie. hehe :


Dostałam już zaproszenie na 18nastkę do kuzyna,która jest za dwa tygodnie! Maskara jaki zaciesz wgl, wreszcie jakaś impreza :D No i za tydzień 15 września też Weronika ma urodziny, także składam ci już tu życzenia z tej okazji,gdybym do tego czasu nie dodała nowej notki. Heh taki prezent ode mnie kochana ! ;* No i jeszcze na pewno uczcimy to u ciebie na ''domówce'' ;)

A jak wam zleciał pierwszy tydzień w szkole? Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. no to gratulacje! ;) i życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy tydzień ok, gorzej będzie z drugim :|

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej zabawy! złóż tej dziewczynie życzenia ode mnie heh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanej zabawy na tej imprezie wtedy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy tydzień jakoś strasznie mi się dłużył. nie wiem dlaczego :D
    drugi będzie gorszy..
    gratuluję 2 miejsca :) udanej zabawy i wszystkiego najlepszego dla Weroniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy na imprezach ; )
    Pierwszy tydzień u mnie był kompletną porażką...

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny blog <33
    miłego imprezowania
    dzieki za komenta.! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej zabawy :D
    I gratki, nie każdy potrafi zaśpiewać tą piosenkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo masz bloga :) hey Nutella, tu agattthka z twittera :)
    obserwuję rzecz jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :) a jak się nazywa ta strona z karaoke co zajęłaś 2 miejsce? :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)