piątek, 14 września 2012

Piąteczek.

Hejoo ! ;)
Minął już kolejny tydzień, jak na razie to szybko leci mi czas, a wam ? 
Dzisiaj nie było wgl lekcji tylko szliśmy na ognisko ze szkołą. W sumie to było okej,ale nudziło mi się tam trochę. Brałam udział w skakaniu na skakance, hah ;D Nasza klasa zajęła drugie miejsce!! BRAWOO! ;)) Dostaliśmy dyplom i cukierki, także pani w poniedziałek nam rozda je na lekcji... słoodziutko <3. Najgorzej było wracać z jakieś 5 km, stopy tak mnie bolą,że masakra! Mam jakieś odciski już.. Będe musiała się też trochę pouczyć w weekend.. ; /





Czuliście się kiedyś za coś mega odpowiedzialni? Bo ja w tym momencie tak.. za cały dom. Ten weekend będzie inny.. i to pod każdym względem.. przeraża mnie dorosłość,kiedy za wszystko będzie trzeba być odpowiedzialnym i za siebie odpowiadać..

Dzisiaj to na tyle. Papa ! ;** 

17 komentarzy:

  1. też bym chciała jakieś klasowe ognisko..^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie, ja musiałam siedzieć w szkole i się uczyć ;/ bleh..
    odpowiedzialni? hmm.. chyba po części każdy z nas jest trochę odpowiedzialny za siebie ale jak dorośniemy to będzie co innego :P

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym z chęcią poszła na ognisko zamiast na lekcje ;) Dobrze, że ja jeszcze nie muszę za nic w pełni odpowiadać ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. lepsze ognisko niż lekcje :D powodzenia w nauce ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała ognisko :>
    Każdy może chodź trochę jest odpowiedzialny za siebie :>
    Pozdrawiam i zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo <3
    My mieliśmy wycieczkę rowerową ; D Fajne są takie chwile spędzone z klasą ; )
    I gratuluję 2 miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie chciała mieć ogniska..Już chyba wolę siedzieć w szkole i się uczyć :D Nie no bez przesady. Wolałabym pojechać do kina ;P
    Ogniska udowadniają jaką mam niezgraną klasę :D I jacy chłopacy są dziecinni... Ostatni bawili się w Power Rangers.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem odpowiedzialna za wiele rzeczyy..

    OdpowiedzUsuń
  9. oo no to gratuluję :) mi też w miarę szybko czas leci ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A my zaczęliśmy dzisiaj rekolekcje !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A my mamy w piątek ognisko połączone z rajdem, nie mogę się doczekać. <3
    A co do odpowiedzialności... Tak, nieraz się czułam za coś bardzo odpowiedzialna. ;p


    Zapraszam do mnie, tu-i-tam.blogspot.com, dopiero zaczynam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ognisko, ale fajnie :>
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wiele razy byłam odpowiedzialna za cały dom :) ale ja tam to lubie! haha

    OdpowiedzUsuń
  14. odpowiedzialność hm. poważna sprawa.
    a blog super :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)