sobota, 1 października 2011

Witaj październiku ! :)

Heeejka ! :)

Za nami już pierwszy miesiąc nauki w szkole... ojej jak to mi szybko zleciało i się z tego cieszę :) 


Czas na badania kontrolne :). My dziewczyny, często mamy wątpliwości, czy dobrze się preznetujemy w danej sytuacji. To obniża naszą pewność siebie. Dlatego pouśmiechaj się do lusterka- wyobraź sobie, że stoisz przed przystojniakiem! Jaki jest twój uśmiech? Sympatyczny i uroczy? Może da się zrobić coś więcej, żeby podkreślić jego urok? A teraz poćwicz uśmiech w połączeniu z powitaniem : ,, Hej!", ,,Cześć!" itp. Jesteś zadowolona z efektu? 






Szkoda,że nie widzisz jak za tobą tęsknie.

Dziękuje tym co są i będą. Mam gdzueś tych, co się odwrócili.

Ej, księżniczko w którym zamku straszysz? 

Czasem to co wydaje się być porażką jest początkiem sukcesu. 

Miłość to ból- powiedział zając, jeża ściskając.

Poluję na chwilę, by tylko z tobą być . Przerywa mi tylko dźwięk budzika przy łóżku mym.

4 komentarze:

  1. Dopiero miesiąc nauki, a ja już chcę wakacje. : p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :)
    A co do nowej szkoły to mam tyle roboty, że odpisuję Ci to po miesiącu :)
    Ciężko jest, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo :)
    A jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)