niedziela, 9 października 2011

Przeszłość upijaj słońcem ;)

Siemacie ! :)

Jak wam mija weekend? Bo ja jestem chora i przez cały czas leżę w łóżku ;) Wszystko by było okej, gdyby nie to, że muszę się nauczyć w ciągu pare godzin na kartkówkę z biologi, sprawdzian z fizyki i Edukacji dla bezpieczeństwa ( ebd) , bo jutro już wracam do szkoły i wcale się za nią nie stęskniłam.;/
Obejrzałam sobie ,,Salę samobójców" i w skali 0-10 ja daje 6,5. Film jest w pewnych momentach przerażający, ale większości nastolatkom się on spodobał, dla mnie może być.



Przytłacza mnie już ta ciągła codzinność.. ;// Szkoła, dom i tak w kółko..


Bay ! ; *

5 komentarzy:

  1. to powodzenia hihi ;d
    kocham ten film ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :)
    mnie tez zcasem wszytsko przytlacza i mam dosc .. :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sala samobójców. : D
    Po tym jak to obejrzałam, czułam się jak jakaś zeschizowana. ; oo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałam jeszcze tego filmu ;d ale może kiedyś się wezmę:) obserwuję i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się sala samobójców bardzo podobała, moim zdaniem jest najlepszym polskim filmem, ale w porównaniu z filmami zagranicznymi to dałabym jej jakieś góra 7 punktów na 10. : )

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)