czwartek, 6 października 2011

Bardzo jesiennie..

Siemacie ! :)

Bardzo,bardzo dawno nie pisałam .. ale spróbuję to jakoś nadrobić :) Na dziś przygotowałam dla was kategorie płaszczy jesiennych. Jak już widać liście spadają, robi się chłodno i prawdziwa jesień :) Co sądzicie o tych płaszczach ? Bo mi się bardzo takie podobją, są teraz na topie :






Modne są oczywiście w wszystkich kolorach? A wy jaki kolor płaszczy lubicie ? :)

Na koniec piosenka beyonce, wiem, że wcale nie najnowasza, ale mi wpadła w ucho :)


Teledysk też jest bardzo fajny :)

6 komentarzy:

  1. Beyonce to ideał kobiety ; )


    + zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyki są śliczne, ja pewnie wybrałabym czarny. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę sobie płaszczyka jakiś kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Beyonce- Uwielbiam ją. < 3
    A płaszczyk wybrałabym pewnie czarny lub szary.
    Różowy to na pewno nie mój kolor. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. różowy płaszczyk skradł moje serce :-), lubię Beyonce

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)