wtorek, 11 października 2011

Błądzić jest rzeczą ludzką

Cześć :)
Dzisiaj cały dzień w domu siedzę, bo przez tą pogodę nie może mi przejść choroba :< Słucham sobie muzyczki na radiu rmf maxxx (moje ulubione), a wy jakiego słuchacie ? :D Piszę z Weroniką i ciągle mamy dylemat nad wyborem szkoły po gimnazjum. Technikum czy liceum ? Wy jak sądzicie ? Bardziej wolałabym do liceum, ale boje się, że nie dam rady z nauką chociaż co roku mam średnią powyżej 4 i jest dobrze :) Ja zawsze panikuje . :P W ten piątek (14 października) wolne !! :D Och, jak się bardzo cieszę :)


Uśmiech : Uśmiechaj się tak często, jak tylko możesz - nawet jeśli czasem nie jesteś w najlepszym nastroju. Uśmiech spowoduje, że twoje myśli nieco się rozjaśnią i dobry humor szybko wróci.

 Coś dla duszy : Płomienie świec działa uspokajająco i tworzą przytulną atmosferę. Ich światło również pomaga w zasypianiu. ;)



 



Cała klasa w śmiech. Ty też się śmiejesz,a za chwilę do koleżanki, która też się smiała: Co on powiedział? - nie wiem :D  // lubię polewkę :D

5 komentarzy:

  1. liceum lepsze w technikum jest więcej nauki! :) i ciężej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem czy pójdę dalej do liceum czy technikum.. ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie wybór szkoły ponadgimnazjalnej czeka dopiero za 2 lata i na pewno będzie to liceum ;p
    oczywiście wszystko zależy jeszcze od tego co chcesz robić w życiu ;)
    zastanów się nad tym i wtedy podejmij słuszną decyzję, żeby przez resztę życia nie żałować ;)

    obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. No jeżeli u Ciebie jest średnio z ocenami to technikum, a jak radzisz sobie dobrze to liceum. ; P Ja z wyborem większego problemu nie miałam. ; )

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)