sobota, 13 kwietnia 2013

Kolejny...

Witam!
Tydzień w szkole zleciał nawet szybko ;) W przyszłym tygodniu oczywiście dużo sprawdzianów do tego też we wtorek będę zdawać pytania do bierzmowania, trochę się stresuje,ale będzie dobrze ;) Co nie zmienia faktu,że chciałabym już ten stres mieć za sobą.
Dzisiejsza pogoda mnie zadziwia!
Słońce,deszcz,chmury, słońce,deszcz,chmury.
Obłęd.
Chcę już tej prawdziwej wiosny.

Deszcz.




Bardzo podoba mi się ta piosenka, pewnie większość z was już ją słyszała. Mówi ona o takim prawdziwym zyciu, ktore trwa po to,aby przeminąć.

BUKA- ZAMKNIJ OCZY



''Świat zamieni się w zieleni barwach, składając ziemii pocałunek na wargach.''

11 komentarzy:

  1. My mamy teraz codziennie sprawdziany lub kartkówki. -,-
    Obserwuję i liczę na rewanż.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już dzięki bogu 2 lata po bierzmowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie juz jest prawdziwa wiosna *)*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już zawitała wiosna c:
    Szkoda, że mam mnóstwo nauki ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz za oknem jest piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się stresowałam przed tym wszystkim, a tak naprawdę nie było przed czym : ) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo i ten tydzień się skończy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze by było gdyby się już ta pogoda ustabilizowała :)
    obserwuję i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest w sam raz pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna piosenka:D

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)