czwartek, 4 kwietnia 2013

Długa nieobecność.

Hej mordki!
Z góry przepraszam,że mnie tak tu dawno nie było. Zaniedbalam tego bloga strasznie,ale mam nadzieję,że uda mi się znowu go systematycznie prowadzić o ile będzie na to czas ;*
U mnie pare rzeczy się zmieniło. Mam chłopaka,który daje mi szczęście. Moją najlepszą przyjaciółkę. I dzięki nim ten świat da się lubić. Mimo,że jak to w życiu, raz lepiej, raz gorzej to jednak mogę śmiało powiedzieć,że jestem SZCZĘŚLIWA! ♥



Tu macie mojego aska, jeśli chcecie to wbijajcie i pytajcie :
http://ask.fm/CzekoladkaPL
A także jeśli chcecie to polubcie tego fanpage 
https://www.facebook.com/BezZakochanZauroczen

Nie mam już pomysłów na pisane jakiś ciekawych notek tak jak to robiłam kiedyś,więc będę się starać pisać krótko i systematycznie o tym co u mnie słychać.
A jak taaam u was kochani ? ;)

15 komentarzy:

  1. Powodzenia w systematycznym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twój nagłówek ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje, milo sie czyta takie rzeczy :) aaaaaaah jaki naglowek :o

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka : 3
    Dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , że masz osobę , która Cię wspiera.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam !! ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia... w utrzymywaniu bycia szczęśliwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Znajdź chwilkę i zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com :) znajdziesz tam posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię na temat postów, bloga, dowiem się o czym chciałyby czytać dziewczyny takie jak Ty! :) czekam! J-G. ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w systematyczności :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog z chęcią tu zostanę ;)
    Ja też miałąm czas że nie byłam systematyczna ale teraz próbuję to zmienić ;p
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nic tylko życzyć wytrwałości w pisaniu ;)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic, tylko życzyć Wam szczęścia!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłaś :)
    Powodzenia ! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się że wróciłaś i jest u Ciebie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)