środa, 25 lipca 2012

Plażowo.

Hejka wszystkim ! :)
Słońce,plaża,woda,piasek… ach.. O tak kochani w końcu jest pogoda i czuję,że są te wakacje !! Dzisiaj byłam już drugi raz na plaży.. Oczywiście, opaliłam się w końcu Az od razu się humor poprawia przy takiej pogodzie A wczoraj byłam na bukowinie z rodzicami i bratem na rowerkach wodnych, to dopiero było czaad <333 Niedługo znowu jedziemy i przepłyniemy całe jezioro Wczoraj tez świętowaliśmy Justy 16-nastkę !!  Było świetnie :D Czuję już jak się spiekłam na słońcu.. Ale przynajmniej opalenizna będzie :) Jestem w szoku,że tak szybko słońce mnie chwyciło .. ;oo  Woda jeszcze zimna była troszku..


Oto deser,który zrobiłam moja babcia. Mmm. znowu bym go sobie z chęcią zjadła,bo mam ochotę na jakiś deser… :p W sumie jak mama wróci z pracy to kupi lody,więc będę happy ;D



A oto kwiat,który dostałam od babci z ogródka ;

Piękny,prawda? Stoi sobie teraz w wazonie na biurku i na niego patrzę. Hehe

Pozdrowionkaaa dla wszystkich! Korzystajcie z pogody póki jest ! ;**

15 komentarzy:

  1. Widzę, że babcia wie jak poprawić humor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. deserki wyglądają bardzo apetycznie :)

    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym sobie ten deserek ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiat przepiękny ; ) a wakaacje, no ja też w kocu je czuję i też sie spiekłam na słoncu ;o i wszysttko mni boli ;p zapraszam do mnie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na plaży się będę wylegiwać za 8dni <3
    Deser bym zjadła taki, ale niestety, dieta -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmmm pycha ;)
    ladny kwiatek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama też ma takie kwiatki w ogródku. ;D
    Cudowna babcia. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności ^^
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm.. jakie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się nieładnie opalam - trudno osiagnąć brąz:(

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)