środa, 11 lipca 2012

Ciąg dalszy...

II

-Przepraszam, miałam ci powiedzieć!- wołała Mała biegnąc za rozgoryczoną Lolą.
-Dobra, nieważne.-zatrzymała się i spojrzała Małej prosto w twarz.-Przynajmniej ty jesteś szczęśliwa.-posmutniała na samą myśl o Gracku.
-Co się stało?
-Ja i Gracek...my...
-No mów!
-Zerwaliśmy!
Po tych słowach łzy płynęły jej po policzku. Przytuliły się. Tak bardzo brakowało jej dobroci przyjaciółki.
-Nie martw się tym. Chodź zabieram cię na duże lody.-dodała z uśmiechem.

                                                                    *********


Każdy dzień był dla Loli męczarnią. Nie miała ochoty do życia,mimo że często spędzała czas z Małą,która ją pocieszała.Pewnego dnia wybrały się na kręgle razem z Pepe.Mała była wyraźnie z nim szczęśliwa,a to z czasem udzieliło się też Loli i w końcu całkowicie zapomniała o Gracku.
-To był świetny pomysł z tymi kręglami- powiedziała zadowolona Lola popijając zimną colę.
-Też tak sądzimy.
Potem zaczęli grać razem w kręgle mając przy tym ogromną frajdę.
-Muszę iść do toalety- odparła Lola.
W pewnej chwili wpadła na chłopaka, którego kompletnie nie zauważyła.Wydawał się on do kogoś podobny,ale nie było to Gracek, chociaż przez jej myśli przeleciało to imię.



Na dzisiaj tak króciutko,gdyż muszę się nie długo pakować nad morze ! :) Mam nadzieję,że się miło czytało. Do następnej ;*




16 komentarzy:

  1. ciekawie, szkoda, że tak krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe:)
    dopiero zaczynam pisać
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fajne:D czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały blog, lubię historyjki a ta jest bardzo fajna.
    będę zaglądać dodałam do obserwowanych i mam nadzieję że się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam w moje strony na pewno gdzieś Cię wpakujemy :DD
    noo czekam na dalsze części ^^
    moze obserwujemy?
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe opowiadanie. Powiem, że mnie wciągnęło ;) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ;) szkoda, że takie krótkie, ale zawsze coś ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, ciekawe kim będzie ten chłopak. :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)