sobota, 23 lipca 2011

Sala samobójców.

Witam,witam ;)

Ostatnio nie zamieszczałam nowych postów, gdyż miałam remont i byłam bez kompa.

Słuchając radia często słyszę piosenkę Wet Fingers. Jest nawet całkiem,całkiem. W jej teledysku umieszczone są sceny z bardzo popularnego filmu ostatnich czasów ,,Sala samobójców". Ja osobiście nie byłam w kinie na tym filmie, natomiast słyszałam różne opinię na jego temat. Oto klip piosenki Wet Fingers- turn me on :

                                                                                          

A czy był ktoś z was na tym filmie w kinie ? Jak wrażenia ? :)


4 komentarze:

  1. Fajny blog ;D nie byłam na tym w kinie ale też słyszałam że jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. super u ciebie ^ obserwuję i liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film jest zaje..sty
    W jakim radiu słyszałaś tą piosenkę???

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym można usłyszeć,ale najczęściej puszczają ją na RMF MAXX :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)