czwartek, 28 lipca 2011

Lata 80.

Cześć kochani !!

Z pewnością widzieliście teledysk Katy Perry-Last friday night. Oglądając ten klip jesteśmy świadkami szalonej imprezy w stylu lat 80. Jest też pewien morał związany z tym,że w każdym z nas ukryte jest piękno. Na początku Katy wcieliła się w rolę nie zbyt atrakcyjnej dziewczyny, ale wystarczyło kilka poprawek i zamieniła się w piękną kobietę. I to dzięki kilku stylizacji typu make-up i jakaś fryzurka. 
A wy co sądzicie na temat piękna ? ;) 


Lody koral- koktajlowe. 

Są to moje ulubione lody tego lata !! O smaku kukułki,wanilli,ajerkoniaku i krówki <33 






A wy jakie lody lubicie ? :D  

11 komentarzy:

  1. też lubię te lody, ale moim faworytem zdecydowanie są balonowe <3 ♥♥♥
    kocham ten smak : D

    OdpowiedzUsuń
  2. teledysk jest zajebisty hehe ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadlam tych lodow :( musisz mi takie kupic ;d;d ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam sama bym takie zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stare kalipsiaki czekoladowe i waniliowe z dziecinstwa hehe :)

    Obserwuje cie i mam nadzieje, ze zrobisz to samo:
    www.sarawplacw.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Też strasznie lubię te lody <3
    +
    Zapraszam do mnie
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna piosenka:) i fajny ma teledysk a te lody uwielbiam<3 jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Katy Perry ;]]


    świetny blog, piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Bardzo się cieszę, że właśnie natknęłam się na tego bloga. Będę cię bardzo często odwiedzać, bo strasznie mi się tu podoba. :D:D Ja także założyłam bloga. Jest to młody blog, dopiero uczę się pisać tak, żeby było ciekawie i kreatywnie. Twój blog już to ma. Była bym bardzo wdzięczna gdybyś się dodała, do grona moich obserwujących. Jak już wcześniej wspomniałam, nie mam ich wielu, dlatego każdy się liczy. Z góry dziękuję. Serdecznie zapraszam na :

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    Pozdrawiam <333 ♥

    Ps. Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swojej nowej notatce, ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie te lody !
    lubię w rożku i lubię kiedy rożek jest twardy ,a nie miękki .:)
    piosenka i teledysk jest świetny .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jadłam te losy Koktajlowe <3 Pyyszne są!

    (sorr, że dopiero teraz odpisuję, ale teraz dopiero się zmobilizowałam i odpisuję na wszelkie komentarze ;* )

    Mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej kocham tę piosenkę a klip jeszcze bardziej :D:D a te lody są całkiem smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)