piątek, 10 maja 2013

Fałszywość.

Miałeś kiedyś taki moment w życiu,że bałeś się komu kolwiek zaufać?
Chcesz uchronić się przed zranieniem,
już nie jest tak jak było wcześniej,
rozmawiasz,ale nie ufasz w zadne słowo,
wszystkie złe emocje,które kiedyś mogłeś wypowiedzieć teraz trzymasz w środku,bo kogo by obchodziło to co czujesz.
Miałeś tak?
Przkyre uczucie no nie?
W kazdym widzi się fałszywą twarz, zaczyna to przerazać i nie masz do kąd uciec.
Ch*jwo, nie powiem,że nie ;(


Wydaje ci sie,że znasz bardzo dobrze tą osobę,a jednak po raz kolejny się myliłeś. 
Trzeba poczekać na to,aż znowu przyjdą te lepsze dni i świat nabierze wtedy barw.

17 komentarzy:

  1. tak bywa, dlatego nie warto wierzyć osobom, jakimkolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba być ostrożnym, też tak kiedyś miałam ;/.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ciężko, ciężko.......ja się jedynie zawodzę na sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak nie miałam, ale napewno kolorowe to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w takim momencie, kiedy zaczęłam wątpić w ludzi którzy są dookoła mnie, którzy (niby) mnie kochają i wtedy zaczęłam tracić powoli zaufanie. Do dziś zaufać osobie wartej tego jest dla mnie trudne i potrzeba na to kilka tygodni, miesięcy, a nawet lat... bo stracić zaufanie można szybko ale znów zaufać nie jest prosto...
    Rewelacyjny post, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety tak bywa...:<

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałeś kiedyś taki moment w życiu,że bałeś się komukolwiek zaufać? - miałam. Odkąd pamiętam, nie potrafiłam zaufać nikomu. Mam jeden jedyny wyjątek teraz.. jest nim mój chłopak. Tylko jemu powiem co mnie naprawdę męczy. Długo musiał na to pracować... Takie życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykre, niestety prawdziwe :( Też tak miałam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety także miałam taki problem..:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykre ale prawdziwe ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. no cóż zaufania nie da się już naprawić, a jeżeli już to bardzo trudno jest to zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś to dodaj komentarz :)
Na pewno się odwdzięcze :)